![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Oj. oj. Såg du aldrig det o avbeställde? Det var ju ocker!
Tack då vet jag. HOppas att det löser sig för dig. Var vänlig o meddela hur det går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Fått till baka pengar
Nu har jag fått spetsarna dom var bara så vackra.
Fick tillbaka $17 Hur mycket fick du Jeanette betala i frakt? Det brukar vara någon form av automatik som frakten räknas ut så jag trodde inte att det skulle bli så dyr frakt. sidan var lite knölig att beställa i från.eller om det var jag som gjorde fel.Ville inte acceptera betalning med visakort och det fraktsätt som jag ville ha Men det var mycket att välja på. Skulle vilja ha super mjuk tyll men jag hittade ingen på denna sida någon som vet vad man hittar sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det kan ju vara bra att deala med butiken innan man handlar så man vet säkert att eventuell överflödig fraktkostnad returneras (det funkar så i Etsy där jag handlar rätt ofta).
Spetsar och band borde ju få plats i ett Flat Rate Envelope som kostar 13 dollar ungefär. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Vart brukar du handla? Kan man få lite tips? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
spets, vintage, virkade spetsar |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.