![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag väntar forfarande och nu har det gått 2,5 månad sen jag lämnade in maskinen. Men nu har jag i alla fall skrivit till Plus om mitt dilemma och får väl se om dem vill ta sig an det.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag förstår din frustration! Är det inte så att Sverker gjort sitt sista Plus? Tyckte det gick på TV för en tid sedan. Har du pratat med konsumentrådgivaren i din kommun? (Jag har inte läst alla inlägg, ifall du skrivit om detta förut)
Lycka till! Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, Sverker har gjort sitt sista, men Plus självt skall vara kvar enligt honom, men med ny programledare och ev nya fräscha idéer. Ska bli spännande att se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du kan även kontakta Aftonbladet t ex. De betalar t o m. Intressant efter bröllopet. Vad ska de då skriva om? Sommaren har alltid nyhetstorka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:50.