![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 269
|
Jag väntar fortfarande på maskinen, var nästan inne på att kontakta plus och Sverker men såg att han har redan gjort sitt sista program. Det är så bedrövligt och hon som har affären där jag köpte den får ju sitta emellan kunden och husqvarna sverige för jag är inte ensam om att få vänta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 532
|
Sverker som programledare slutar men programmet kommer att fortsättas att sändas vad jag vet. Så jag tycker att du tar
och kontaktar dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 1
|
Så här går det inte till hos alla! Se till att ha en dialog med din husqvarna-försäljare, om han/hon inte är öppen för det så sök upp en annan husqvarnabutik. Allt går att fixa .........självklart skall du ha din maskin.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 184
|
Vad trist med din maskin! Jag har haft en del strul med min maskin och fått skicka iväg den flera gånger, men då har säljaren erbjudit sig att ge mig en lånemaskin under tiden. Inte första gången givetvis, men när strulet fortsatte. Din situation är ju också lite extrem, så jag tycker att det vore befogat. Fråga - det ligger ju i säljarens intresse att kunderna är nöjda.
Hoppas att det löser sig! Hälsn. Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 878
|
Det här är ju inget som är unikt med vare sig symaskiner eller Husqvarna.
En försäljare har rätt att reparera en maskin under garantitiden, men vad som är skälig tid vet jag inte, det borde finnas fall med mobiltelefoner som du kan åberopa som exempel vas som gäller. Allmänna reklamationsnämnden har en hemsida där jag har för mig att det finns redovisat domar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 269
|
Nu beror det inte på min husqvarnabutik för hon skickar iväg maskinen till husqvarna i stockholm och att dem sedan har flyttat på reservdelslagret till tyskland är inget hon kan hjälpa utan det är husqvarna sveriges fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem sedan: sep 2007
Inlägg: 386
|
Jag har aldrig haft problem med min HQ-försäljare och jag har alltid fått låna en maskin under tiden.
Vad tråkigt att du råkat hamna mitt i en flytt. Kan hon inte låna ut en maskin till dej så länge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 983
|
Jag beställde den lilla kroken till nålträdaren till min D1:a i november och har fortfarande inte sett röken av den av samma anledning - dom har flyttat lagret. Undrar vad dom har för intresse av sina kunder???
Har alltid varit Husqvarna-frälst men det börjar svalna nu och jag börjar titta på andra maskiner för nästa inköp, tyvärr med förhoppningen att andra märke har bättre service. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.