![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan
Någon här som kan hjälpa mig att sy upp tre par byxor som jag har och även tjäna lite extrapengar? Skicka gärna ett PM. Hör gärna av er, tack =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jamen det är väl smart....du har inget angett i din profil...överhuvud taget,,,,,,,,Ska en eventuell intresserad gissa sig till var i detta stora avlånga landet du bor ???? Och näh, jag läggar inte upp dina byxor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Du var ju trevlig ![]() Blev medlem för några timmar sen så jag har inte riktigt hittat alla funktionerna. Var spelar det för roll var jag bor om jag Postar byxorna? Men är det den tonen här då är det bara hitta ett annat forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nejdå, det där är inte den vanliga tonen här och ta inte åt dig. Det finns säkert någon som vill hjälpa dig med byxorna!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Milda makronar va du tar åt dig... men jag vill inte ens försöka förklara va jag mente med mitt inlägg för det verkar inte vara lönt. Jag beklagar självklart att du tycker mitt inlägg är otrevligt. Härmed lämnar jag denna tråd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
Om du fortfarande vill ha hjälp med dina byxor, så kan jag göra det. Längden mäter man bäst från grenen och ner. Innerbenlängd. Hör av dig bara. Är inte så ofta inne här, så du kan mejla mig. oddny.lien@telia.com Låt dig inte skämas bort från "Sysidan". Det finns alla sorters människor i vår Herres hage och så även här. Men dom allra flästa är snälla, kunniga och hjälpsamma männoskor. Sen kanske man har en dårlig dag, men.....? Ha det godt. :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() din fråga var rätt, men att du sa att du ville även tjärna en liten slant på det, inget fel med det, men på sy- sidan ger vi råd,
i spaien betalar jag ca.6o kr, i sverige är det mycket mera, om det är dina första byxor som du ska lägga upp så sök på byxor annas är det rätt som oddyn skrev utom att hon glömde tyget, och du sa inget om det kan ni inte skriva hä på sy- sidan så alla vet hur man gör (jätte dålig själv på att lägga upp byxor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:22.