![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#61 |
|
Kan inte annat än hålla med, helt suverän service och bra priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
Har precis gjort mitt första inköp från Bibbis och paketet kom idag. Supersnabb leverans och varorna ser jättefina ut! Tack Bibbi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
Jag har beställt från Bibbis ett antal gånger och hon är så suverän, personlig och snabb leverans. Hon är toppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
Ni är för gulliga alle samman.
Tycker inte själv att det är så märkvärdigt. Gör ju bara mitt jobb ![]() Men Tack det värmer långt in i hjärtat. kram från Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
Trevlig bemötande, snabba leveranser, bra priser och bra sortiment betyder mycket för oss som inte har en bra sybehörsaffär i närheten. Du tar dessutom in varor som inte är helt lätta att komma över till vettiga priser, som t.ex etiketter för storlek och tvätt. Du är värd ditt beröm!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Forumvärd
|
Jag har visserligen bara genomfört en beställning, men, ändå... Superbra service, snabba och väldigt trevliga svar via mejl. Riktigt bra utbud, både på bredden (det trådsortimentet kan jag inte hitta någonstans i någon fysisk butik) och djupet (tvättetiketter i valfri mängd, finns inte heller). Dessutom snabb frakt, även om man själv väljer att låta ens varor skickas på annat sätt för att spara fraktkostnad. Och priserna...! Äntligen kan man med gott samvete ha tråd hemma i förväg, innan den tar slut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
Vill bara inflika ett stort GRATTIS till din hemsida Bibbi... Du har sååååå mycket bra saker o dessutom snabb service...
Hoppas verkligen att du får ännu mera snurr på affärerna nu. Det är du värd. /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
Citat:
Kerstin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Instämmer i alla positiva kommentarer, superbra service och trevligt bemötande!
Tack så mycket Bibbi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
Hissar igen!
Beställde igår några tillbehör som jag akut behöver (min superdåliga butik här hemma hade inte som vanligt) IDAG låg de i lådan! Nu kan jag fortsätta projektet även i helgen, jag som trodde jag skulle få vänta till måndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
Kunde inte låta bli att skapa en fan-grupp på Facebook som hyllar Bibbi. Gå med du också!
http://www.facebook.com/group.php?gid=128006727234117 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
Oj, vad jag blir rörd
![]() Jag som inte ens är med på Facebook. Tack och massor med kramar till er alla!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
Bibbi´s Textil är underbar att handla hos.
Så trevlig när man ringer. OCH SNABB MED LEVERANS. Flaggan i topp för Bibbi.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
Har oxå bara positivt att säga, supersnabb frakt, trevligt bemötande och bra varor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
Fick min grejor idag (min första lev. från Bibbi) Kan bara hålla med er andra. Hur nöjd som helst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:04.