![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag är en nybörjare själv (eller så gott som iaf) och jag har en Hugin Rosace och den är jättebra. Fick den som studentpresent så jag har ingen jättekoll vad den kostar med den är bland de billigaste bästa i sin klass vad jag förstått.
Här står lite recentioner om den på sysidan: http://www.sysidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=477 (har inte recenserat den själv eftersom jag egentligen inte kan jämföra den med nån annan än de jag sytt med på syslöjden för flera år sen...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hade nog satsat på en äldre begagnad maskin som står stadigt och inte har allt för många finesser.
Raksöm, sick-sack och att man kan få bredare sick-sack tycker jag är viktigast. Det klarar du dig långt på. Gå till en symaskinsaffär och kolla om de har begagnat, för oftast har de servat dem och vet hur den fungerar. Så är det i alla fall här i Halmstad. En gammal husqvarna är mycket bra faktiskt, eller en Pfaff som är äldre är oxå att rekommendera. Har själv en Pfaff som har gått JÄTTEBRA i 20 år. Jag har den ännu och då syr jag som företagare på den. Lycka till ! |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
nybörjare |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:13.