![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Overlock tråd
Var köper man billig och bra overlocktråd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Overlock tråd
Ser att du bor i Västra Götaland, vilket iofs är stort. Men själv köper jag tråd hos Anders Rydings Husqvarna affär i Alingsås. 3000 yrds för 32:-/st. Det tycker jag är helt ok. Fler tips kanske finns. Hälsningar Lilli
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Symaskinsagenturen på Södra Vägen säljer Mölnlyckes Shurelock för 25 kr. Det är ju också de som står bakom Symässan på Heden nu i oktober. Säkert bra priser då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Titt som tätt får man ett lägre pris om man köper 4 rullar. Typ 4 för 100-120kr även i affärer där de kostar mer annars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för alla svar.
Är det symaskinsagenturen som står för mässan i oktober? skall man vänta med att köpa en overlock maskin tills dess? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag såg att de har på http://www.jonic-textil.se Inte så många färger iofs. Har aldrig handlat overlocktråd från dem så jag vet inget om kvalitén. 31,25 för 5000 yards vilket väl är något mindre i meter 4-4500 meter något kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:30.