![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Zickzack
Hej, Zickzack...jag undrar hur det går? Jag har det att du har haft Syofta:s block sedan 3 april. Har du skickat vidare än? Om inte är det dags. Var så snäll och posta här. Tack.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hoppsan! Igår postade jag Pysseltants block. Hoppas du kryar på dej över helgen Elisabeth. Ha det gott.
Väntar med spänning på de sista blocken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Alla!
En liten lägesrapport. Jag hade ju tre block som pockade på uppmärksamhet mitt i flyttbestyren. Två har gått vidare och jag håller på för fullt med det tredje, men var faktiskt tvungen att pusta ut emellan. Men under nästa vecka kommer jag att skicka det vidare. Färdigställer under helgen är det tänkt. //ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Läget
Tack till alla för lägesrapporterna. Just nu ser det ut så här:
ElinM...............har inga block Zickzack..........har Syofta:s block Trikken............har inga block Gympaemma...har Parthenos & ElisabethS block Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina.........har inga block Villsy..............har postat Pysseltants block ElisabethS.......har ElinM:s block Parthenos........har Villsy, Kickelina, Rae, Trugen:s block Pysseltant........har Zickzack:s block Syofta.............har Gympaemma & Trikken:s block Trevlig Valborg & 1sta Maj på er alla! Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Önskar det samma till dig och alla andra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Samma här: önskar alla en skön Valborg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hejsan Crazy-Quiltare, nu har jag postat Zickzacks block till Syofta, det är så inspirerande att se alla block när de kommer, man får verkligen mycket nya ideer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:59.