![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är det någon som kan tipsa om en lättanvänd och bra overlock symaskin? Singer 14 SH 754 ,är det nån som vet något om den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Skövde Symaskiner har en Brother 1034 för 2995 kr. Ny, men utgående modell. Suveraänt enkel och bra maskin! Mycket prisvärd! (Bara ett exemplar tror jag, så kanske finns den inte längre om man kollar senare).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag har en sådan Singer.Jag skulle ALDRIG ha en Overlock, tyckte inte jag behövde en ![]() Fick den till bra pris när jag köpte min Topaz 30 och då tyckte min gode vän Aina att jag kunde i alla fall prova. NU kan jag inte tänka mig att vara utan min Singer Har sytt massor med den och den har inte gjort mig besviken. Tackar Aina i tanken varje gång jag använder den ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Berninas overlockmaskiner är användarvänliga och syr bra och igenom tjocka lager. Fina sömmar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tack för alla goda råd! Det är en djungel av maskiner där ute...så vad man ska köpa är absolut inte lätt. Väldigt bra att man kan få tips och råd av er!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag är rätt nöjd med min janome mylock 744d (644d är exakt samma men billigare utan friarm)
Den är i alla fall okräsen när det gäller nålar.. Den får beg nålar från min huvudsymaskin. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Köpa från England
Går det fortfarande att köpa billigt från England. Jag tror de har Babylock.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:39.