![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Oh, jag menade bara att jag har haft kontakt med de vars block är borta och de har sagt att de inte tänker starta om med nya block. Men att alla är villiga att fortsätta att sy på de andra block som fortsätter att cirkulera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan!
Idag fick jag två block, jag kan dessvärr inte komma ihåg vilka de va nu, men jag uppdaterar detta i morgon ![]() /E |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
De block Gympaemma fått idag är de jag skickade igår alltså ElisabethS och Parthenos block, om jag förstår detta rätt är det signaturen Parthennos som är problemet i vår round robin. Om jag vetat detta hade jag inte dekorerat hennes block utan skickat det direkt till henne. Jag tycker det är så tråkigt att det blivit så här och beklagar att ni förlorat era fina block. Gympaemma får väl göra som hon vill. Sy eller skicka tillbaka.
Hoppas att vi möts igen i ett nytt syprojekt! Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har idag skickat pysseltants block till villsy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
De stämmer bra det! Jag undrade just hur vi skulle göra. De känns ju inte så roligt att dekorera någonting när personen inte har gjort desammma med ens egna.. Vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Härligt!! idag har jag fått två block, här ska broderas!
Jättekul. Tycker oxå att vi kan hoppa över den som inte broderat åt oss. (Fast jag har redan hunnit broderat på den eftersom jag var först på tur.) Vilka fina block jag fick föresten, vilken iderikedom! Det berikar ens egen fantasi. Kram från Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vems block har du fått? Trikken och Zickzacks?
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Villsy,
Jag undrar om du har skickat ElinM's block till ElisabethS än? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:22.