![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nej det är inte en coversöm med avigsidan utåt. Det är en top coversöm, med avigsidan inåt, och en dekorativ tråd som löper i coversömmen på ovansidan. Jag lovar. Jag har maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du har säkert rätt, jag sålde min sista för länge sedan så minnet kan svika men Coverlocken 4.0 är jättekul i alla fall och håll hårt i din maskin för det är en kanon maskin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hvor kjøper dere føtter og kantbåndsapparat til 4874? Tusen takk for all hjelp EmmaThePemma!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mmm, det är bra! Jag är ju nöjd med min, men jag är ju glad amatör, och kan inte jämföra med så många maskiner.
Jag köpte extra pressarfötter hos SMD, bl.a. en bandkantare. Det är de pressarfötterna som passar 4872 (och troligen även 4862, men det vet Russel på SMD http://sewingmachines.co.uk/pfaffolockfeet.htm ). Jag hoppas du finner en maskin (eller att Pfaff hostar fram en lika bra i den nya serien) /Emma |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:32.