![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
![]() Nu är jag här igen
![]() * Möjlighet att justera pressarfotstrycket. * Övermatning. att koppla på vid behov * Möjlighet att tillfälligt ta bort undermatning Förtydligande; * Med långa stygn så menade jag raksöm Du skulle göra en enklare maskin sa du, men... **** Symaskin som kan sy i siled, raksöm, vore underbart **** (funktionen finns på bl a Berninor) Kan du få fram en maskin som uppfyller allt som står hittills på denna sida. Då kommer jag att ha mycket svårt att motstå den. Jag har fn super Berninor av den gamla goda fina kvalitet som jag inte kommer att göra mig av med. Men det vete rackarn... Underbart att du är intresserad att ta dig an upp- giften att skapa en ny symaskin. Hör av dig om du vill ha feedback. Av hela mitt hjärta önskar jag dig Lycka till med detta projekt. Håller tummarna för dig. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:08.