![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
Jag kan tyvärr inte söndagen den 2 maj, eftersom jag är på syhelg i Gnesta då, men jag hänger gärna på nästa gång.
//Nettan |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Jag kan 2a maj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Nu har jag fått svar på att lokalen är ledig den 2:a maj.
Ska jag boka den då eller ska vi ta ett senare datum så alla kan?? Hur många hakar på den 2:a maj? Jag vill gärna veta på ett ungefär, så jag inte står där med lokalhyran och lite fika, och så kommer det inte någon!! *fniss* //Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
Jag kommer gärna 2 maj.
Återstår var och hur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Jag har noll koll, kan inte alls 2a maj, maken är iväg på fiske och jag är hemma själv med sonen. Rackarns
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
2 maj går bra för mig, och jag kommer gärna =)
Jag tycker det är lika bra vi börjar med en gång och så ser vi till att det blir fler träffar framöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
Citat:
Jag får helt enkelt stå över denna gången. Jättetråkigt, men vi får allt se till att det blir fler träffar isåfall! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
|
![]() Hej på er alla. Ni tycks ha kämpat på med en dag med syjuntan. Lycka till. Skulle villja vara med oxå, men bor i Norrtälje. Kanske dålig ursäkt. Men vi har bondgård med djur och en del göra på gården. Höstarna är de jakt. kanske man skulle starta en junta här i "Nortan". Ha de gott allihopa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
Det går nog troll i detta....
Nu när vi har ett datum så har jag blivit opererad, med mycket kort varsel,i min högerhand. Jag kan inte handarbeta alls! Gissa om abstinensbesvär bara efter två dagar... Mitt förslag är att vi träffas vid ett senare datum. Det är ju några som inte kan den 2:a dessutom. Ska vi försöka i juni innan semestrarna drar i gång? mvh Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
För mig passar början av juni bra, ser fram emot en träff då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
Juni funkar för mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
jag kollar om lokalen är ledig dom datumen!
Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:04.