![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Tack för ditt svar. Ja så kan det vara då.
Jag tog också och läste några gamla böcker om sömnad och där står det att mellanlägg skall vara på den sidan som inte syns. Gör helt enkelt pga min erfarenheter med knölig mellanlägg som lossnar och bildar bubblor, veck osv.. Inte så fint att ha på synliga sidan. Nu har jag i alla fall sytt klart 2/3 av plagget. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Och nu är tunikan klar.
Blev jättefin, passformen är jättebra - trots att jag valt 6 storlekar mindre i storlek. Jag resonerade att ja jag har gått upp i vikt men inte har jag gått upp i benstomme Så jag utgick efter hur det sitter runt halsen och axlarna. Och sedan är ju modellen jättejättevid så kvittar det!Så roligt, har inte sytt något till mig själv på så fasligt länge. Speciellt inte någonting jag kan bära till vardags. Det är tyget jag föll för. EDIT: Eller 3 storlekar, det beror på hur man räknar.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Vad är det för tyg då? *nyfiken*
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Om du har tidningen så kan du bläddra till sidan jag beskrev om.
![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:21.

Jag resonerade att ja jag har gått upp i vikt men inte har jag gått upp i benstomme
Hybrid-visning