![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hur ser stygnplåten ut och sladden? För det var det som
var fel på en likadan maskin nyligen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Vet inte hur sladden(är det strömsladden) och stygnplåten skall vara? ![]() mvh//Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skit i sladden det var en missuppfattning av mig.
Stygnplåten sitter under nålen att den inte är sönderstucken av nålen. Ta lös den och fota den, och skicka in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() Men innan jag kolla det så var jag dum nog tog att jag tog bort lite delar där spolarkapseln sitter så nu när jag satt tillbaka det vart det inte rikigt som det skulle så nu tar nålen i den delen som håller i spolarkapseln. ![]() Senast redigerad av lilleskutt18 den 2010-03-27 klockan 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jo om någon skulle kunna ta en bild på sin symaskin som bilden jag bifogar här och lägga upp..jag har nålen i nedre läge(alltså så lång ner i huset som bara går(jag får dock tvinga ner nålen, då den tar i spolarkapselhållaren,nästan så att nålen går av innan den hoppar i "spår" för att komma ner).
//Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har inte likadan symaskin som du men jag ska be min
man lyfta upp den åt mig så ska jag försöka fota den åt dig. Men det dröjer en stund ännu. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:57.