![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på bra grafik för hemsida??
När jag surfar runt bland hemsidor och bloggar så förvånas jag alltid över hur snygga alla sidor är!! Snygga bakgrunder, snygga banners, snyggt över huvudtaget. Men jag tror också att många "snickrat" sina egna sidor.
Jag har googlat på massor av sidor med bakgrunder, banners, grafik, logos etc. men hittar aldrig nåt som jag tycker funkar. Dvs jag drar mig för att gå in på vissa sidor eftersom man t.ex. måste bli medlem, länka tillbaka till upphovsmannen eller på annat sätt registrera sig. Det känns lite lurigt och senast igår kväll fick jag en trojanangrepp på min dator när jag varit inne på en sida. Hur gör ni andra här?? Har ni några tips?? Man kan ju inte alltid gå vägen via en reklambyrå eller köpa ett dataprogram för det kostar för mycket. Dessutom vill jag hålla på lite själv, tycker det är kul och givande.... ![]() Ha en fortsatt trevlig vårdag! Fågelkvitter är underbart!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:16.