![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Smd
Ja fick min av ett svensk leverantör.Men jag ringde till Smd och frågade om numret på paketen så jag kunde följa den på interlink.En morgon såg jag att den kommit från Malmö till Jönköping på morgonen och vid middagstiden ringde det på dörren och maskinen kom.Det blev lilla julafton. Massor av extra tillbehör.Jag är helnöjd.
Hoppas du får din snrt. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Jag har dock lyckats hitta paketet på Posten, så jag hoppas att det kommer en avi imorgon! Jag är inte så bra på det där med tålamod.... ![]() Det är en Janome Coverpro 1000dx i paketet, så jag är supernyfiken på hur den är! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Fick min med DHL levererad in i hallen.
Dom ringde och hörde när jag var hemma. Allt fungerade perfekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ta med dig paketnumret (inte trackingnumret, paketnumret står i inforutan när du trackingen) så hittar dom det på posten! Det behövs ingen avi nuförtiden för att få ut paket. Bara ID-kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Annars testar jag din variant! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har maskinen hittat hem hit! Jag gick in på postens hemsida och kunde spåra paketet där. Idag när jag kom hem hade jag en avi i brevlådan. Jag påpekade för postdamen att att de omöjligen kunde ha "försökt" lämna ut paketet igår, eftersom jag var hemma hela dagen och hon sa att jag kunde lämna ett klagomål på hemsidan, men att det tydligen inte brukade hjälpa (hon hade ju inget med saken att göra, så det var ju inte henne jag skulle klaga till egentligen).
Så, summa summarum: Om någon annan råkar ut för detta, så kan man spåra paketet via den vanliga posten (www.posten.se) Nu ska jag sy! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:58.