![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tyvärr så är det likadant när det gäller katt....
Kan det bero på att i "djuruppfödar världen" så är det pengar med i spelet. Pengar gör som folk lite tokiga! =0) Men jag håller med. Tonen här är MYCKET trevlig! //Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker också om sydsidan. Här är trevliga människor och man får alltid snabbt hjälp!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag gillar också Sysidan väldigt mycket, det är väldigt trevligt här. Min favoritplats helt enkelt.
Jag är också med på ett annat forum och där är tonen också hård mellan varven. Någon ställer en fråga och får seriösa svar tillbaks men rätt som det är spårar det hela ur och det blir nästan pajkastning och personangrepp istället. Det slipper man här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jodå, mycket trevligt folk här.
Har startat en tråd själv om min symaskin som inte riktigt gör som jag vill och jag fick jättebra och trevliga svar, fort också! Kände mig lite som en idiot med frågorna (är nästan nybröjare) men fick mycket respektfulla svar. Har vart på andra forum med helt andra bemötande.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Visst är det bra här! Jag är med på några fler forum och de är också toppen. Dels Lockig.se som handlar om hårvård (balsammetoden) och så ett privat pudelforum. Går ibland med på andra ställen men tröttnar pga tonen som råder. Det ska vara vänligt, uppmuntrande och (ganska) tillåtande för att jag ska trivas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad tror ni det beror på att det är så många besservissrar på andra forum? Många här är åxå duktiga o vet det mesta, men man delar ändå med sig av sina kunskaper. Om jag tänker om min fråga från hundforumet hit till sysidan så skulle det låta ungefär så här: Hur gör ni för att få er brodermaskin kompatibel med er data? Svaret: Fattar du inte det så ska du inte hålla på att brodera, ta kontakt med närmaste datalärare, detta är ingenting för amatörer.Men för all del, Lycka til...
Otrevligt eller hur?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, det är olika på olika ställen. Det är tyvärr svårt att ändra på ett befintligt forum då det brukar vara någon sorts klick och så moderatorerna bakom dessa, som sätter tonen.
Det är inte helt 100% trevligt här, tyvärr har det hänt riktigt tråkiga saker här också. Men det hör till ovanligheterna, tack och lov. Ofta är det så att det är olika i olika synvinkel. T.ex. i din synvinkel är det jättemysigt, medan i en annan person synvinkel är det inte så trevligt. Men så är det också i verkliga livet. När någon skojar med en och personen tar illa upp. Eller att en viss åsikt råder och man inte får ha annan åsikt eftersom den rådande åsikt "gäller". Precis som i verkliga livet. Men det är lättare att gå till ytterlighteer online eftersom folk helt enkelt kan överdriva när de sitter trygga bakom skärmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:32.