![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej Rae, Ja vi får hålla tummarna så att allt går som det ska,
Hoppas det kommer något block till mig snart också, vill verkligen sy nu. Ha en härlig släktträff och en St. Patrik's Dag ! / Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej Zickzack!
Här kommer en liten undring från Skåne, kommer det något block till mig snart? Jag väntar ivrigt och förväntansfullt! Vårhälsningar till alla! Trikken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() å ja längtar hoppas att det snart börjar rulla igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fotovarning
Hej på er!
Jag tänker lägga in lite foton i mitt swap-album på vad jag gjort hittills. Ville bara varna lite; ifall ni gärna vill ha det som överraskning så får ni inte titta så noga på "nya bilder". Skickar snart nytt till dig ZickZack! /Elin.M: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Såg ett toktäcke bland bilderna idag.. Då blir man så insprerad tycker jag.. Nu har ju den redan varit en sväng om här, men ändå
![]() De fick mig att tänka på hur mitt egna kunde tänkas se ut, men jag la ner de eftersom jag knapps kommer ihåg hur de såg ut när jag skickade iväg det! ![]() ![]() /Emma |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag kommer inte heller ihåg riktigt hur mitt såg ut eftersom jag glömde fota det innan jag skickade iväg det. Det blir än mer spännande att se hur det ser ut när det kommer tillbaka.
Hade nog tänkt iaf. att det kunde bli en kudde. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu i kväll postar jag Rae´s block och Zickzack´s block till ElisabethS.
Förlåt uppehållet men nu "rullar" det igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57.