![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Tejpen från USA kostar kostar 15 kr/rulle om 15 meter vid köp av två.
Den från England kostar mellan 55-58 kr/rulle om 25 meter. Så pris skillnaden är stor. Tycker jag. Vilken föredra du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet vi hur det blir med frakt och så? Kunde bibbis textil ta in tejpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har trevare ute, inget napp ännu.
Ingen av min vanliga leverantörer har. Detta är nytt!!! Kan ta in tapen om jag hittar den hos en grossist. Är inte intresserad att köpa från annan butik. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
har fått ett napp. Skall få prover.
återkommer / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bibbi, om det är en bra tejp du får prover på, köp in mängder!
Jag tror att vi är många som vill köpa den. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Liten rapport:
verkar som jag hittar rätt tape. Gumpan skall titta på den och tycka till. Hon har semester just nu och är i Köpenhamn ![]() Enda problemet är att den tape jag fått prover på är transparent. Undersöker om den går att få färgad. Längd och bredd kan man bestämma själv. / Bibbi Ps Är det någon mer som skulle kunna prova och ha åsikt om tapen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej
Tack för att du har engagerat dig i tejp frågan. Jag testar gärna. Många hälsningar från ett nästan snöfritt Ystad. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:08.