![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Är det inte liknande tejp som man använder när man lägger mönster på bilar inför sprutlakering? Har även sett Martin timell med liknande tejp för att tejpa av inför målning (smal och flexibel). Titta om det inte finns på bilfirmorna eller målerifirmorna. Lycka till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för tipsen!
Målarfirmor har jag kollat med, den är troligtvis för smal för delas del. Bilfirmor skall jag kolla med. Återkommer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
http://www.pgmdressform.com/pattern-...in-c-3_77.html
Här kan man köpta den om man kan tänka sig beställa från USA Jag missade Albasmormors inlägg när jag läste inlägget Senast redigerad av monikaw den 2010-03-10 klockan 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
NI MISSFÖRSTÅR DELAR AV MIN FRÅGESTÄLLNING!!! LÄS DETTA KÄRA VÄNNER!!
Tack, tack alla tips. Nu vet jag vart den går att få tag på. Tycker att det är himla onödigt att vi betalar 10 frakter och 10 tullavgifter och 10 postförsändelseavgifter. Tänkte att det är bättre om vi är flera, kanske är någon återförsäljare t ex Bibbis textil intresserad av att ha denna vara i lager om vi är tillräckligt många som köper den. Då har vi den nära till här hemma och behöver inte vänta 3 veckor för att få hem den. MEDDELA MIG OM DU ÄR INTRESSERAD AV ATT KÖPA DRAPING TAPE |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:01.