![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bravo!!! Det är starkt jobbat!
Får jag också passa på att klappa mig själv på axeln...Jag har tappat 20 kg sedan november ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Duktiga ni är!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Duktigt av dig att sluta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Alvan, 20 kg sen november...det går fort, det är ju endast 3 månader, MYCKET fint klarat av dig. Det är så svårt att banta och skittråkigt också. Har upptäckt att om man slutar röka så ser man bara rökare och folk som röker och när man bantar så ser man bara mat-recept och folk som äter hela tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Grattis till rökstoppet!
Jag vet precis vad du gått igenom, den 26 april har jag ett-årsdag som icke-rökare. Ibland känner jag röksug men har snart lyckats programmera om min hjärna att vi röker inte längre.. ![]() Alvan: Grattis även till dej! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag känner att jag inte är välkommen här, men jag vill ändå säga Grattis till dig som slutat röka!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
@ Elise: Bravo! Jag slutade själv för 6 år sedan och vet vilken kraft och energi som krävs för att göra det. Även av min närmaste omgivning i familjen och på jobbet för jag var rätt påfrestande ibland när röksuget var som värst...
@ Alvan: Jättebra! Hur har Du burit Dej åt ? Ökad vikt kommer som ett brev på posten när man slutat röka och jag väger nu alldeles för mycket. Har ett mål att gå ner minst 10 kg till en resa i september, men dina 20 kg sporrar ju till mer. Har Du några tips ? Jag är en rätt beslutsam person som kan genomföra stora projekt när jag bestämt mej. Konstigt att det ska vara så svårt att gå ner i vikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Själv kämpar jag ännu. Jag slutade i Juli,höll ut i två månader, började igen.. Slutade i November.. Började igen i februari. Idag gör jag ett nytt försök. Problemet här hemma är att min man också rökar, och han kommer ständigt på anledningar till att han måste ha ciggen. Det är nästan omöjligt att sluta när man hela tiden blir påmind mitt framför näsan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:12.