![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
admin
|
![]() Jag har märkt att knappnålarna blivit slöa, det är naturligtvis bara att köpa nya, men jag blev lite förvånad när jag upptäckte det. Kanske för att jag trott att den uppsättning jag hade skulle räcka livet ut.
Har ni bytt ut era knappnålar eller är det jag som blivit "nojjig"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det har jag också råkat ut för, så det är bara att byta dem när det sker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag måste byta lite då och då Men jag blir lika förvånad som Du! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
![]() Då får jag börja kasta vartefter nu, spillde ut hela asken igår och de jag då sorterat och lagt till sidan hamnade mitt i nålröran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hmm får upp nånting i huvet jag hört för längesen om slöa nålar.. och sandpapper.. känner nån igen det.. tror man kan dra dom över sandpapper eller sticka igenom pappret med nålen.. har inte provat själv.. men likagärna som att slänga kan man prova med en nål o se om det hjälper.. har ingen aning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Men nu är det inte så ofta det händer, jag fick en nålburk med magnet i julklapp för något år sedan! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:04.