![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag köpte en symaskin på Lidl för 999 kr och jag är jättenöjd med den! Den klarar av att sy i jeans. Mekanisk men har lite olika sömmar. Dom har öppet köp i 30 dagar och 3 års garanti. Tycker det är en prisvärd "första maskin"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har haft en Husqvarna 2000, en brun och den var stabil och en väldigt bra maskin. Skulle jag välja mellan den och en ny på på Coop, Rusta, ICA eller de andra elkedjorna så skulle jag inte tveka. Jag skulle köpa en hederlig HQ 2000 som även har elastiska sömmar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag skulle satsat på Husqvarnan! Den är rejäl och tål tuffa tag. Mamma har en grön sådan och har genom åren lagat mycket arbetskläder och jeans utan problem. Den syr snabbt och bra. Har själv en nyare och den funkar kanon.
Vill du ha tillgång till snygga dekorsömmar så välj en med många mönsterkammar. Lycka till! /Ola |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Det blev en 2000 hos symaskinsagenturen. Kommer nog bli toppen ![]() Tack för alla tips! /Mats |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:26.