![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
|
![]() Hrmmmph... *mutter mutter*
![]() Jag som hade testsytt täcksömmen flera gånger (fast i bomullstyg)och tyckt att nu har jag fått kläm på den. Efter att jag skrivit mina senaste inlägg testade jag på en trikåtröja jag håller på att sy. Första gången jag testar sömmen på ett plagg, och då kör det givetvis fast och blir tvärstopp. Jag fick inte loss tyget utan fick dra loss eländet och det blev givetvis ett litet hål!! Tråden (nålarnas trådar) hade kört runt säkert fyra-fem varv runt nedre griparen efter att nålarna stått och stampat några gånger på ett och samma ställe när jag sydde... *suck* Problemet kvarstår således och felsökningen fortsätter!! Någon som begriper mitt problem? Mvh, en smått frustrerad Linda |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:15.