![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#33 |
|
Jag stressar på med min dräkt och får samtidigt en sång i huvudet...
Vi ska sy och vi ska klippa, vi ska göra, ska vi tippa För den stora galakvällen Så ska vi sy modellen vi syr och släpper i den och ett skärp av siden, och Askungen på bal bland gästerna i hundratal den vackra flickan blir i slottets stora sal Sätt igång nu, skynda, ila vi har inte tid att vila, klänningen den ska vi klara, ja, vänta lite bara. Och den vackraste hon blir på hela kvällen. Ja, den vackraste hon blir på hela kvällen. En dröm ger åt tanken vingar Den blir verklig då I drömmen du allt betvingar Och allt du vill ha kan du få Och om du på lyckan väntar Så kan du finna den en gång Fast om ditt hjärta kanske gråter Så kommer drömmen åter Och kärleken vaknar en gång Fast om ditt hjärta kanske gråter så kommer drömmen åter Och kärleken vaknar en gång... med en sång En dröm ger åt tanken vingar Den blir verklig då Och kärleken vaknar en gång! ![]() Schannalle, klart du ska komma med! Jag håller tummarna att ditt schema passar med våra fredagsplaner! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:03.