![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
|
Tack för tips! Ska kolla upp senare idag, vissa saker har jag redan testat som trikånål och spolen. Men ska kolla allt igen o det jag inte kollat. När jag skriver hackar menar jag att tyget fastnar och åker ner i hålet, eller att det blir jättetrassligt på undersidan av tyget då den sy på samma ställe o inte kommer vidare liksom...
Återkommer när alla tester är klara.Tack Nu har jag testat kunde inte låta bli....Jag tror att det var att jag felspolat en undertråd o satt i den fel så att den gick motsols....Vilka enkla saker det kan vara ibland som man missar...Nu verkar den funka igen som den ska, jag hoppas att det håller i sig och att det var problemet. Tack än en gång till dej! Nu blir det en fin body, MVH Tess Senast redigerad av tussy den 2010-02-03 klockan 14:45. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11.