![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Det där såg riktigt spännadne och inspirerande ut. Är det för sent att komma med i leken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Får jag ett mail med din anmälan under dagen är du med. Skicka med din vanlig (snail mail) adress. Välkommen. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åsa,
Jag har skickat iväg en test email för att kolla att alla adresser funkar innan vi startar. Alla har svarat utom dig. Har du fått mailet? Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har mailat dig, håller tummarna för att jag kommer med!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nu har jag fått 2 anmälningar till så vi blir 12 stycken. Nu stänger jag listan.
Jag väntar bara på en adress ifrån Jessika (P) så kan jag skicka iväg rotationslistan imorgon. Kom ihåg att se till att ha minst 12 patches/sömmar på ditt block (gärna fler, som jag sade tidigare så att även de som kommer sist kan ha lite valmöjligheter). Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Nu gör jag mitt block, men på "lapparna" så får jag en del "öppna" sidor när de viks över hur gör ni då?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Hej! Nu har jag skickat iväg riktlinjerna som vi kommit överens om och rotationslistan. Har du inte fått eller har problem att öppna dokumenten, hör av dig. Nu sätter vi igång. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:28.