![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sy fast namnlapp??
Köpt mina vävda namnband på minannamnband.se och det är ju hög kvalité på dem
![]() MEN hur gör ni när ni syr på dem runt om?! Tycker det hamnar snett ibland. ![]() Tacksam för svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder ett spraylim, som Bibbi här på sysidan säljer. Då ligger det stilla. Det är ett temporärt lim. Annars har jag läst tips om att tejpa på snedden, som i ett kors, det kanske också fungerar bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag brukar sy fast dem runt om, inga problem med att få dem rakt.
En del viker jag dubbel och sätter in i en sidsöm eller liknande |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vanlig magic tape (heter det det på svensk også?) er okei å bruke. Fester en rett over merket og river den av etterpå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag syr ofta bara i kortändarna så det kan användas som "hänge" också och då vill jag inte ha lim först utan tråcklar först om det är knepigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vanligt limstift funkar också, det går bort i tvätten. Vill man få det lite elegantare så pressar man fast det med vlieseline.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:43.