![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
jag har redan kollat in den tråden och är väldigt sugen på att hänga på
![]() ska kolla upp den där föreningen också. det skulle ju vara skit bekvämt om det startades en grupp i gävle :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja, precis! Kruxet är att man måste vara minst 5 stycken för att få starta en egen grupp, samt att det är en del pappersarbete i början, men det är ett senare problem.
Om du är intresserad av SCA och vill veta hur det funkar så kan jag rekommendera ett event i Sundsvall 12-14 mars, Vinterspelen 19. (Jag ska dit, vi skulle kanske kunna samåka.) Läs mer på Gyllengrans hemsida, se i vänsterspalten längst ner för länk till info om Vinterspelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ah vad synd att det var precis de datumen för jag ska på conferans den 13 mars i sthlm med mitt jobb
annars hade jag hängt på |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Attans då! Men det kommer fler event framåt sommaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det finns en vikingaförening i Sandviken, där sys en hel del historiska kläder.
hemsida www.arsundaviking.se I sommar har vi 3 veckor öppet. Vecka 28 (7-11/7) är textilvecka med vävning, spånad av garn, nålbindning, sömnad m.m.. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:59.