Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-01-12, 09:44   #1
Lottan Lottan är inte uppkopplad

Fleece

Ett mycket roligt material att sy i MEN varför känns det som att det noppar sig så fort man börjar använda det? Sydde en tröja till sambon som han kan ha när han jobbar och jag blev väldigt nöjd (förutom att han visade fel när han visade hur jag skulle lägga upp armarna så nu är dom alldeles för korta men det går att lösa med att laska i en bit längre upp på armen). Det stod på beskrivningen att man skulle sy joggingtyg på insidan av kragen och det är ju en perfekt lösning till en karl och hans skäggstubb men se det ville inte min för han tycker det är mys och ha fleecen runt halsen men nästa gång får han inte som han vill för det ser ju skabbigt ut med en gång, noppigt och luddigt. Men jag tycker att man ser på armar och framsida att det vill börja noppa sig direkt så min undran är helt enkelt det - är det någon här som har tips på en riktigt bra fleece?
Jag köpte denna fleecen (till sambons tröja) på Stoff och stil och jag har för mig att det stod noppfri men så verkar det inte vara och det är ledsamt för det är trots allt lite jobb bakom.
Lottan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:09.