![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Gumpan58: Vad menar du med att grenens vinkel och längd avgör innerbenlängden? Innerbenlängden regleras ju främst mellan två benlängder nedtill, inte i grenen. Däremot så avgör ju det du beskriver var grenen börjar i förhållande till kroppen, hur står mellanrummet mellan plagget och kroppen är där, eller?
FEL AV MIG! INTE AVGÖR däremot PÅVERKAR! Såhär menar jag, om du ändrar och vinklar den mer uppåt så blir beninnerlängden längre o tvärtom kortare. Detta påverkar beninnerlängden marginellt. Så helt riktigt. Förlåt det var jag som inte var tillräcklligt tydlig. Försökte behandla grenen ur två perspektiv. Skilja dem åt. Om jag ändrar bågens längd vad händer då. Om jag ändrar grenens vinkel vad änder då. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:53.