![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja. det är jättekul! Sitter och broderar just nu.Testar ett broderi som finns i maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har köpt mobilhängen av Jenny Håkansson och idag kom de med posten och var t.o.m. finare i verkligheten. Nu ska jag överraska några med dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
80 rullar brodertråd från Threadheart som kom idag :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt en spetssläde till min stickmaskin. Väldigt nöjd med priset från UK. Nu gäller det bara att få tag på en instruktionsmanual... hmmm...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har köpt några tyger till yngsta dottern från Tygpysslingen. Det bästa med att beställa därifrån är att det kommer snabbt och direkt i brevlådan. Det gillar jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Idag kom mitt paket från USA med mönster, handlat 8 mönster från Simplicity och 1 från McCall's när dom hade rea efter jul.
Betalade 280 kr med frakten, det får man inte så många mönster för i Sverige. Hoppas jag kan tyda alla mått och övrigt på engelska. Mönsterna var på olika väskor, bl.a. skötväskor samt kläder och övrigt till baby. Här ska sys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu ska vi se ... det blev mycket idag:
En chokladkaka (ny Marabou med salt - för söt!!!) En kortläsrae för SD-kort Två påsar möbelvinklar (till mitt stolssnickeri) En låda tomma CD-skivor. Och .. Tre mönster från Burda (beställda från Burdas hemsida i USA): Två vintage V1011 och V2961 samt ett vanligt V8280 (klänning med snygg urringning). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Under veckorna har jag fått hem hårnålar, vintage plastpärlor i form av blommor, tyg och lite mer pärlor.
Har inte köpt nåt online på så länge och nu 4 olika ställen på en gång. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Beställde tyg från tyg.se i tisdags och tyget kom redan idag! Har aldrig tidigare fått något så snart efter beställning, jag är mycket nöjd med företaget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
För ett par veckor sedan gjorde jag en idiotimpulsköp: en ritplatta för 2 laxar.
Inte så smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag visste inte att fiskar var så konstnärliga ....
![]() Jag har ett paket på G från StoraHålvenen till vårens korsettkurs: planschetter, stål, mönster och lite öljetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag har shoppat loss på ICA
![]() När jag stod o stekte pannkakor imorse fick jag bara nog av våran gamla stekpanna! Åkte sen på bvc på byn och det blev ju en sväng till ica för det sedvanliga mjölk-inköpet. Hittade en stekpanna, men det blev även ett set med en brödform, en springform o en pajform samt ett set nya redskap. Pannkakorna var ju redan stekta men det är ju inget kul att köpa nya grejer o bara stoppa in dem direkt i skåpen, så det blev en äppelpaj och en röra-ihop-kaka med hallon gjorda som vi ska ha till kvällen. Mannen ringde hem o undrade när jag sa vad jag gjorde; Va firar vi idag då, är det någon som har namnsdag eller nåt???? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:51.