![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag ska sy en tyllkjol till mig, men har inte sytt några kläder förut. Har någon tips på hur man får den riktigt fluffig, och bra, och hur många lager man ska ha för att man inte ska se igenom? Hajdå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilken typ av tyllkjol ska du sy, ska den användas i något särskilt syfte. Jag har några bilder på kjolar i mitt album danskläder som är olika. Jag kan kanske hjälpa dig med råd om jag får mer information.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ta minst 5 lager tyll...du kan ha en under kjol oxå...klipp tyget i remsor (typ 2-3meter x längden på kjolen)o så många remsor som du vill ha lager på kjolen. sen rynkar du tyget (2-3 metrarna) på alla lager så att det blir samma mått som du har runt midjan.sen syr du lager för lager fast på ett band eller tyg och sätter en knapp eller nåti öppningen.eller så tar du ett elastiskt band eller tyg o syr ihop det.
lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:13.