![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
ma hurves, hugaligen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Det får bli en innedag idag, tillsammans med mina vänner i Skrubben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kylan fortsätter!!
Inatt har det varit - 30,5 grader, just nu är det - 29,7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Brrr.. jag tyckte gott det räckte med de -9° det var hemma i morse. Igårkväll så kröp det ner till -16°. Jag är glad de dagar jag slipper gå ut i kylan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Inne för min del.
![]() Men ibland beror det också på vädret i övrigt.. Om det är vindstilla och soligt känns det inte lika kallt som om det blåser på väldigt mycket. Själv är jag jättetrött på slask, is och så salt och grus som släpas in och man hittar gruskorn som man går på överallt inne. ![]() Men ska se positivt på att det blir ljusare och ljusare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
SOLEN har har hälsat på idag
Vad sägs om solsken och hela 1,5 plusgrader, det har varit en jättevacker dag härnere i söder. Vilken energi man får, hur länge den nu varar..!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ute!
Tyvärr är det tö grader här idag,vintern lider mot sitt slut, så jag spände fast hundarna framför snösparken, ska verkligen njuta av de få veckor vi har kvar. Nyss hemkommen från turen genom ett vitt sagolandskap, trötta hundar, genomsvettig men lycklig matte!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:09.