![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Beställning av t-shirtar, grossist?
Hej! jag vet inte om jag postar rätt nu men jag försöker iallafall och ska försöka förklara min fråga. Det är så att jag ska börja designa egna tshirtar och undrar då om det finns något ställe där man kan beställa grundtshirtarna ifrån och få välja material, färg etc? När jag söker på google får jag endast upp "tryck din tshirt själv" sidor. men det är absolut ingen sån sida jag är ute efter.
(ska alltså trycka med egen färg hemma osv, inte att en hemsida trycker dom åt mig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det som firma du ska trycka, för försäljning, så vänd dig till olika grossister. Finns ju mängder av kvalitéer, ekologisk bomull etc att fundera på. Googla på grossist + T-shirt tex. Har inte något namn att ge dig.
Är det enstaka T-shirts för eget bruk skulle jag köpa dem ute i handeln så man får något som passar storleksmässigt och sitter snyggt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är tshirtar för firma. Alltså kommer sakerna säljas, de var det jag tänkte på och då kan jag inte gå och köpa tshirtar på tex h&m. jag hittar bara vanliga bomullstshirtar när jag söker.Jag är just nu ute efter tshirtar med ganska tunnt tyg, slappa. men tack för svaret, jag ska leta!
om man har en design man vill få uppsydd, var ska mán vända sig då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
cchobby har men hur kvaliten är det vet jag inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kanske detta kan va något
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sök på profilkläder!
Mvh |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.