![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej Ingrid!
Jag fick nog en av de extra blocken. Tyckte jag hade bara skickat in 2 men fick 3....nu har jag kollat....jag hade bara skickat 2, så jag skickar vidare en till dig. Jag misstänker att den kan ha helt enkelt fasnat ihop när de sorterades. Jag skickar den imorgon hoppas det går bra. Hälsningar Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack Rae, det går jättebra. då är det bara en som fattas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hejsan, Är det ingen mer som fått ett block för mycket tillbaka?
Undrar Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack Helena
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hoppas jag inte ställt till med krångel för er med saknade block osv. Jag hade ganska hög feber när jag plockade ihop blocken. Var rädd att de inte skulle komma iväg annars. Så tråkigt om det blev fel för er.
- Ingrid hur har det gått. Har du fått de block som du ska ha? Ni andra. Tycker ni att det blev ok?. Jag är hemkommen från dottern nu i kväll och ska försöka börja sy lite i morgon. Det var inget vidare väder att köra i. Men jag kom hem helskinnad och mycket väntad av både sambo och mina två schäfrar, hästar, husmöss och en o annan dammråtta ![]() Sonen har i alla fall fotat av alla blocken som kom. Jag lägger ut dom vid tillfälle. /Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej Elisabeth,
Jag har fått 6 block av 8. så de som fattas får jag av Rae och Helena. Då de hade fått ett för mycket. Så det blir så bra så. Allt ordnar sig. Kram från Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Om du har skickat det så hoppas jag det kommer imorgon. Vill försöka göra något av det i helgen. Kram Ingrid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Jag postade det i måndags, samtidigt som Monikas. Hon fick sitt dagen efter. Hoppas det kommer i morgon. Julruschen på posten? ![]() Kram Helena |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu har jag börjat sy en duk av blocken. Bara handsömnad kvar. Bild kommer när den är färdig =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:02.