![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Det låter bra. Jag tycker om deras tyger o färger. LYCKA TILL
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Det vore roligt! Jag älskar de söta retroinspirerade japanska tygerna.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Tack för alla!
ni är intresserad om böcker.. jag tänkte inte det,eftersom ni inte kan förstå japanska, men det kanske spelar ingen roll? tack för era alla tips! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Det brukar gå bra ändå om böckerna har bilder som man kan titta på.
En del japanska hobbyböcker har ganska mycket bilder och illustrationer som man kan titta och förstå hur mönstret fungerar och ofta också steg för steg bilder också. Självklart är det ingenting för nybörjare, men om man har sytt lite så förstår man ofta av bara att titta på mönsterbitarna Men själv efterlyser jag inte böcker för många säljer böcker och jag tror att jag vill ha text jag förstår ändå ![]() Jag vill ha söta tyger. ![]() Kimonotyger är också fina. Kanske du också kan sälja band och spets. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Japanska tyger är absolut intressanta, och böcker också! Speciellt virkböcker tänker jag på
, och sådana som har bilder så att man förstår utan att behöva förstå texten.Jag har själv dreglat över japanska tyger på etsy ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Nu vet jag många som är inresserad om japanska tyger,böcker/tidningar osv.
jag har lagt upp annonser om mina tyger, som heter"Kokka" serie. jag vet inte ni känner men kända i japan.eftersom de har söta mönster tyger. efter min son ska börja några timmar på dagis,hinner jag tid mer. så att jag kan gå till Arbet...sånt.jag väntade där med min son,väntade väntade sedan min son blev gnellig..joo. lång tid.. ska börja lite,tycker jag..i alla fall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Lycka till!
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:28.

En del japanska hobbyböcker har ganska mycket bilder och illustrationer som man kan titta och förstå hur mönstret fungerar och ofta också steg för steg bilder också. 

Hybrid-visning