![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
kan jag lära mig.
Oj,OJ Jag har köpt Embird,men jag förstår inte mycket.Det blir mycket att lära sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det lilla jag kan har jag dels lärt mej
delvis på egen hand ("försöka-misslyckas-göra om - metoden" ![]() men också mycket från dessa lektioner; http://www.brodyrlektioner.se/ Finns några gratis lektioner o fler därtill att köpa. & det går - om man ger sej den på det! ![]() Lycka till! (Embird är alltså ett program för att hantera, redigera & även skapa maskinbroderie-designer.) Senast redigerad av catla den 2009-11-21 klockan 13:36. Anledning: stavar som en kratta oxå ;) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan jag lära mig
Tack jag ska prova att ta lite lektioner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vårat forum här på sysidan är ett kanonställe också! Sök på Embird så finns redan många frågor besvarade och om du har nya frågor så brukar man snabbt kunna få svar här...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
www.ateljekreativ.se har jättebra lektioner. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kan jag lära mig.
Jag har laddat ner lektioner nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:59.