![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Handelsbanken tar ut en avgift på max 20 kronor vid direktöverföringar.
Tyskarna, som är ett rejält folk, gillar inte krediter och därtill hörande kort, kräver mycket ofta att få betalt via direkttransfereringar till sina respektive banker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Aha.... jag har nog bara frågat om checkar till USA. Det kanske är skillnad mellan EU-länder och övriga världen också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Generellt som flera har vittnat om, det är lätt och inte speciellt dyrt att skicka pengar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() TACK för alla svar, forumet är verkligen en klippa att luta sig mot har jag förstått när jag kollat runt här
![]() ![]() Verkar ju inte alls vara så svårt som jag först har trott att betala till utlandet. Kollade inne på min internetbank o såg ju att det finns ju en flik "betala till utlandet". Ska ta mig till bankkontoret och fråga någon face to face också, sen ska det nog snarast beställas en maskin från SMD ![]() Kram på er! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:55.