Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Overlock / Coverlock
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-11-13, 23:11   #20
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Vi har samma el som i England men kanske bättre standard sett till elinstallation, så det skulle nog snarare fungera bättre här än där.

Bara kontakten som skiljer sig. Den medföljande adaptern är bra tycker jag eftersom den är mycket liten och smidig att den knappt märks. När man satt i kontakten så ser man bara 1 cm av adaptern.

En intressant sak med kontakten är att inuti den engelska kontakten sitter det säkring eftersom engelska elsystemet är så dålig. haha! Men för oss är det ju bara bonus. Dubbelt skydd.

Men till min brodyrmaskin bytte jag sladd istället eftersom det är exakt en vanlig datorsladd, sådana kan man köpa för en 50-100 lapp kanske i datoraffärer.

Och till SMD, jag tycker nog att man ska stödja lokala butiker, så om det bara skiljer sig några hundralappar ska man nog köpa lokalt. Men om det skiljer sig tusenlappar så kanske det inte känns lika värt och kanske inte är lika lätt pruta bort lokalt, då är SMD jättebra. SMD är också bra om man bor så att man inte bor nära butik som säljer just det märket. Då "måste" man ändå skicka per post.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:08.