![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Var köpa lacktyg i Göteborgsområdet?
(gör en likadan diskussion här, med förhoppning att så många som helst ska se :/)
Jag bor i göteborgsområdet, och jag är intresserad av att prova att sy lite i lack... Vet någon var sådant tyg går att få tag i? postorder, internet eller i gbgområdet? tack på förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
var köpa lacktyg i göteborgsområdet?
Jag bor i göteborgsområdet, och jag är intresserad av att prova att sy lite i lack...
Vet någon var sådant tyg går att få tag i? postorder, internet eller i gbgområdet? tack på förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det ligger en stuvaffär nånstans på en liten gata ganska centralt, vid samma ställe som en knappaffär. Uhm, jag bor inte i göteborg så jag vet inte hur man navigerar, men jag har varit där :P Kanske i närheten av där sciencefictionbokhandeln brukade ligga. Eller så är jag ute och cyklar.
Det ska iaf finnas lack där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej! Prova stuvkällaren på kyrkogatan 40, ganska nära domkyrkan. Har ingen aning om de har lacktyger, men de har en del spejsade tyger så det kan ju vara värt ett försök.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja det är den jag menar! (Svarade på ditt inlägg i det andra forumet) Kyrkogatan 40 alltså.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tackar så mycket för svaren!(< fast jag tackar inte nej till fler!)
har letat reda på addtressen på eniro, borde kunna hitta dit nån gånG! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Här är en artikel om en förening som syr kläder i bland annat lack. Det står att de har försäljning av tyg:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=485&a=219876 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
tror du de skulle sälja till nån som bara tittade in och bara ville ha tyg?
helt klart värt att kolla upp! tACK SÅ MYCKET! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jepp, stuvkällaren har lacktyg, i alla fall svart och en jätteful grön nyans. Tror de har pratat om att kanske ta in fler färger, men är inte säker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
just nu tror jag det bara finns på myrins tyger och gårda textil...var själv nån vecka sen o letade rosa lack...fanns bara på myrins...men svart fanns på gårda...kan finnas där på kyrkogatan nära butterics oxå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:41.