![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
hjälp att hitta de sista julklapparna
Hej!
Jag är ute tidigt i år och försöker hitta julklappar och har en kvar och nu skulle jag behöva lite hjälp om någon vet vart jag kan köpa en mugg med bricka har letat länge och på alla möjliga ställen men tyvärr inte rätt ställen men vill ändå ha en sådan mugg och bricka, dock inte pick up brickorna. (den behöver inte se ut som på bilden) Blir super glad om någon kan säga vart de finns Tack för hjälp på för hand /Linda |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack för tipset, tyvärr var priset lite mycket så ja tar gärna emot fler tips om någon har det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så skönt att vara ute tidigt med julklapparna så slipper man den stressen
IKEA har hade sist jag var där för nån månad sedan. Har du kollat lagerhaus...kan tänka mig att de kan ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tack så jätte myckte för hjälpen, nu har jag hittat flera stycken som kan passa tack ännu en gång
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jättebra du är ute tidigt. Jag har inte ens börjat än.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jul? Redan? Oj vad tiden går...
Imponerande framförhållning? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:17.