![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sälja sina alster
Jag undrar:Vad säljer ni era saker som ni har tillverkat? Jag har länge funderat på att ordna någon Hantverksutställning i Trelleborgsområdet. Är det någon mer som hade varit intresserad av att ställa ut? Lite ensamt att vara själv.
Hör gärna av er, kanske kan vi få till något innan jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Absolut, jag är jättesugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vill också vara med. Det börjar snabbt närma sig jul men kanske finns det en ledig helg någonstans i almanackan. Ett alternativ (eller både ock) tycker jag är i mars/april då det inte finns så många andra hantverksmarknader att konkurrera med.
Rebecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Håller absolut med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tycker också att det är en kanonidé.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag är också intresserad....Både nu och senare...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Monica, har du någon särskild plats i tanken. Vet inte riktigt vilka möjligheter som finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja, det finns ett Kulturhus i Fru Alstad som jag hade tänkt mig, kanske inte bästa läge, men man måste ju försöka. Hade också tänkt att göra lite reklam i dagstidningarna.
Det finns kanske andra alternativ som ni andra har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej Monica.
tänkte bara höra om vi kan få till någon hantverksmarknad innan jul. Jag är absolut med, är det fler som vill? Hur ska vi göra??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Halloj
Jag hade verkligen hoppats på en dag innan jul, men det ser verkligen mörkt ut, tyvärr, finns ingen ledig dag som passar med uthyrningen. Men till våren ser det mycket ljusare ut, tänkte jag skulle spika ett datum början på januari, då har man lite mer framförhållning med marknadsföring m m. Hoppas att ni är intresserade då också, vet någon av er andra någon lämplig lokal? Den jag funderar på ligger kanske lite avsides, men nära väg 101.
Vi hörs igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Kanske den lilla lokalen som ligger vid Rosenhagen i Anderslöv!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Den hade varit kanonbra
![]() Senast redigerad av monicas.design den 2009-11-25 klockan 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tror jag sett en skylt ute vid vägen med ett telefonnummer.Kollar nästa gång jag kör förbi! Ingen aning vad det kostar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag kan också tänka mig att vara med. Tycker det är jättkul med marknader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag har missat den här tråden så till den här julen hinns det inte med. Men en annan gång, då vill jag gärna vara med. Jag bor ganska nära Trelleborg och har lystet tittat på när det ordnats hantverksmarknader norrut.
En av mina drömmar är att själv få vara med på en marknad för just hantverkare. Så kom gärna ihåg mig om det blir aktuellt. ![]() (Jag syr främst barnkläder.) Av tråden att döma blev det inget i år, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:36.