![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Sådär! Nu har jag skickat iväg alla stygnsättningarna till er!
Jag hoppas att jag inte missade någon av er. I så fall är det bara att säga till. Om intresse finns så planerar jag att sätta ihop en julswap lite senare. Så säg gärna till om ni är intresserade om någon sådant. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
swap bidrag
jag fick just bidragen, dom var jättefina allihop.Tack!
![]() jag ska nog brodera något på en grytlapp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kul att få lite nytt, Tack så mycket Alla!
Skulle vara kul att se resultaten när de är broderade. Förnärvarande vet jag inte riktigt vad jag skall göra med mina broderier. kommer säkert på nåt under veckan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tänkte förtydliga min stygnsättning lite:
Jag gjorde en applikation, men det förstår ni säkert både på namnet på filen och på hur den syr... Här kommer en bild på hur den blev när jag sydde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag skulle jättegärna vara med i en julswap, för jag tyckte det var jättekul att stygnsätta.Pia är också intreserad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Låter bra. Då har vi väl två bidrag från er då.
![]() Kör väl i så fall igång den Swapen i slutet av november kanske så att man får lite tid på sig. Förmodar att dom flesta har rätt så mycket att göra runt juletid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
För att det inte ska bli för rörigt ber jag er att starta en ny tråd, istället för att svara här kring en julswap. Svar kring detta kommer att räknas som OT. Vill ni ha hjälp att flytta/kopiera berörda inlägg till en ny tråd ordnar jag gärna det.
Jimipe Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Passar oss jättebra, för vi har julmarknad den 14-15 nov så efter det är det lugnt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:28.