![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
"favorit"
jag efterlyser en funktion som gör att man kan spara andra användare, på sin egen sida, som "favorit". Vore verkligen jättebra om Ni (Sysidan) kunde fixa det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag håller med! Det vore jättebra, det är svårt att hålla reda på folk med fina gallerier annars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() En toppen idé. För en annan som har dåligt minne när det gäller namn så vore det kalas med en sådan funktion. Det finns så många med underbara alster och bra idéer som man vill komma ihåg när det behövs. Det är ett himla letande ibland. Lilli
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det vore jättebra, har ägnat en god stund idag för att se vad som finns och hittade en massa kul idéer, men kommer inte ihåg var.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag bara måste hålla med alla föregående talare, det är ju en kanonide´. hur ofta har man inte tänkt att den här personen måste jag kika lite mer på, sedan kommer man inte ihåg vad den hette. man får hjärnsläpp, men så fort man ser namnet kommer man ihåg. men det kanske ska vara så att inte andra ser vilka man har på sin favoritlista, det kan ju vara lite tråkigt att upptäcka att man själv inte finns med på någons favoritlista...
kram nilla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
japp tycker som ni.En favorit lista skulle vara toppen bra så man slapp å söka efter alla man vill kolla på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Vilken superbra ide det skulle verkligen behövas för här finns det så mycket bra ideer som man gärna tittar mer på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Forumvärd
|
Jag håller med samtliga föregående talare. Har ofta faktiskt stört mig lite på att funktionen inte finns. Jag har ju vissa favoriter här och det är ju lite knepigt att leta reda på dom jämt när vissa har krångliga namn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag håller också med!En favoritknapp skulle vi ha att använda oss av...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Håller med absolut! Det är svårt att hålla ordning på de olika fina bilder man har sett, att hitta tillbaka igen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
När vi ändå önskar hjälp med att komma ihåg, så upptäckte jag att jag har skrivit i några gästböcker men kom inte ihåg vilka. Hur får man hjälp med att komma ihåg detta? Något tips eller behövs ytterligare sökfunktioner?
PS Gunnel jag kom ihåg att jag skrivit i din vilka fler? DS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
gästbok
Vet inte om detta är rätta stället att svara, eller om det ska bli en ny tråd eller vad det heter .. i alla fall; Agneta, om du går in på din sida på din gästbok så står det "meddelanden jag skrivit" klicka där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jätte bra ide!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Tack Gunnel, man lär sig något hela tiden. Sysidan blir bättre och bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:16.