![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Det jag menade med samma är att någon också heter Bibbi, men på ett annat forum, så att denne personen tror att hon också heter Bibbi här men egentligen heter någonting annat för att du har Bibbi här!
![]() Nej det går inte ha samma namn, självklart. Och det är upp till var och en att ha stark lösenord (minst 6-8 tecken, blandat med bokstäver o siffror samt specialtecken (!_%& ec) om det går) så att det inte går att lista ut. Kanske Sysidan kan stänga av funktionen med lösen via email tillfälligt eller göra proceduren lite svårare att genomföra? För om funktionen missbrukas kanske det är bättre att låta någon moderator skicka ut manuellt? Eller som på vissa sajter ha en personlig fråga som man ställer till sig själv och sen måste svara på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Enligt Bibbi så har det nu upphört att komma fler mail och det är nog första gången mig veterligt som någon fått så många mail efter varandra. Jag ser inte att någon åtgärd är nödvändig i dagsläget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok, ja låt oss hoppas det lugnar ner sig för Bibbi nu då.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:41.