![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bandkantningsapparat??
Jag tänkte köpa en sådan till husqvarna viking. Men tydligen funkar inte den till trikå och kläder?? Är det bara till coverlockmaskiner det finns sånna?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en till min HQ, kolla på deras hemsida och välj sedan tillbehör - symaskiner. Den ska finnas där.
Och visst funkar det för kläder och trikå.... Stretchiga tyger gör bara att det blir klurigare... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gör den det?? För jag såg i ett annat forum att den inte passar till såna tyger, och jag mailade symaskinsexperten och frågade, och den var inte lämpad för det fick jag till svar, men det måste ju vara den enda som finns, vi måste ju mena samma??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ska tillägga att jag har en vanlig maskin HQ Emerald 116
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En kantbands pressarfot borde ju finnas till den maskinen. Men hur det blir när man syr på stretciga tyger har jag ingen aning om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:48.