![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#7 | |
|
|
ok, men du gillar hq med andra ord eller brodermaskinen bättre? du skrev du hade haft/har båda va? jag e supertacksam för alla svar, och smaken verkar ju sannerligen vara som baken
men jag lutar åt brother innovis 30, för det finns fler grejjor att pyssla med på den och då kanske man längtar efter att få sy igen...det e ju en ganska stor faktor att den lockar till syende!...lite att växa i med. hq 118 e säkert bra, men ärligt talat så får jag lite ångest när jag ser den maskinen hihihi...tragiskt eg.det e ju bara en maskin, men...men...Citat:
|
|
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06.

men jag lutar åt brother innovis 30, för det finns fler grejjor att pyssla med på den och då kanske man längtar efter att få sy igen...det e ju en ganska stor faktor att den lockar till syende!...lite att växa i med. hq 118 e säkert bra, men ärligt talat så får jag lite ångest när jag ser den maskinen
När jag skulle köpa ny maskin var jag inne hos en som sålde andra märken och denna person snackade bara skit om hq som han inte sålde. Sen kunde han inte ens visa hur hans egen maskin funkade ..det var ju lite komiskt
Trådad visning