![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#91 |
|
är så osäker på vilken bild jag ska lägga upp så nu har jag lagt upp båda kassarna på min sida
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
Å min bild fick förskräckliga blå-stick när jag försökte lägga upp den på Sysidan. Såg bra ut i AcdSee men inte när den var uppladdad. Måste forska vidare i färgprofiler eller redigera den i Photoshop...fast just nu är jag på jobbet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
Jimipe: Tack för hjälpen med bilden. Fixar det imorgon!
Senast redigerad av Syofta den 2009-10-05 klockan 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Forumvärd
|
Varsågod!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
Kassen jag sydde med bild
Här är kassen jag sydde.
Den är gjord av tre olika tyger: 1) en olivgrön linnejacka jag fick för åratal sen av en kompis som köpt den på loppis och tyckte jag skulle passa i den. Det tyckte inte jag! Nu har "det dåliga samvetet" som hängde i garderoben blivit en kasse, och det räcker åt en till likadan! ![]() Jackfickan hamnade mitt fram på kassen. 2) en randig möbeltygsbit jag fick gratis när en loppis skulle stänga 3) en bit av ett gammalt rosa tyg |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
Titta vilken fin kasse jag fick!
En verkligt rejäl kasse att bära hem mat i! Redan testat och är perfekt för det.
Dessutom doftar den kaffe på riktigt! ![]() Tack så mycket! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
Här är den kasse som Åsa sydde till mig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
Den här fina kassen med styvmorsvioler fick jag av Ploppan.
Den undre bilden är jeanskassen som jag skickade till Stinab. Den är sydd av gamla jeans, en begagnad gardin och knapp från en gammal jacka. Inte ens tråden är nyköpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
E-ko kassen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
Den här fina väska fick jag av Paivi. Tack så väldigt mycket. Den är jättefin. Och tack för nesseaären och tygbiten, det hade du absolut inte behövt. Så nu har jag en snygg väska att använda i höst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
|
Vilka grymt fina kassar alla har sytt!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
Jättefina kassar! Vad mycket olika idéer, fast det var två "kaffepåsar"
![]() Tycker ni inte vi kan känna oss stolta nu när vi går och handlar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
Tack!!!
Tack till alla som deltog i denna Eco-kasseswap! Det var jätefina väskor som såg dagens ljus hemma i stugorna! Gud vad vi kan, eller hur? Jag lägger inte ut bilder på mina kassar eftersom givare och mottagare redan "hunnit före".
Vi kanske "ses" i någon annan swap, någon annan gång. Ha det bra i höstmörkret! Hälsningar Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
Här är kassen jag fick av Kickelina. Jag tyckde det skulle vara kul med en live-bild från dagis så ni får ursäkta bildkvaliteten (tagen med mobilkamera).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
Kan meddela i denna gamla tråd att dagiskassen följer fortfarande med varenda vardag till dagis. Det är 3 år sedan vi bytte kassar med varandra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:00.